Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

GLS /DAO Forsinkelse

Hvad gør du, hvis din pakke er forsinket?

Hvis din pakke med DAO eller GLS er forsinket, anbefaler vi, at du kontakter transportøren direkte. DAO og GLS har bredere åbningstider end os og kan derfor ofte reagere hurtigere på din henvendelse. Du springer således et led over og får samtidig de nyeste og mest præcise oplysninger direkte fra fragtfirmaet.

Hvis du hellere vil have, at vi hjælper med at efterlyse din pakke, gør vi selvfølgelig også meget gerne det – men vær opmærksom på, at det kan tage lidt længere tid, da vi først skal tage kontakt til transportøren på dine vegne.

Kontaktinformationer ved forsinkelse:

📦 DAO kundeservice

📦 GLS kundeservice

Hvad sker der, når du har efterlyst din pakke?

Når du har oprettet en efterlysning hos DAO eller GLS, går transportøren straks i gang med at spore din pakke i deres system. De undersøger, hvor pakken sidst er registreret, og om den kan være forsinket i sorteringen eller undervejs til et udleveringssted.

Som regel finder de pakken inden for de første 48 timer. Hvis det tager længere tid, vil DAO lede i op til 10 hverdage, mens GLS bruger op til 7 hverdage på deres eftersøgning.

I langt de fleste tilfælde dukker pakken heldigvis op igen. Skulle den mod forventning ikke blive fundet, erstatter transportøren pakken. Herefter kan du enten vælge at få dine penge refunderet hos os – eller få tilsendt en ny pakke.

Kontakt

Vi er her for at hjælpe til dig til et bedre og nemmere liv med astma, allergi eller eksem.

Drejer din henvendelse om en returnering eller reklamation - se da formularer længere nede ⬇️

Astma Allergi Shoppen

Vi har ingen fysisk butik. Astma Allergi Shoppen er kun online. Kontoret ligger i Humlebæk. Lageret ligger i Roskilde.

Tlf. 42 92 58 65 (mellem kl. 10-14 på hverdage).

Læg gerne en besked, hvis vi ikke kan tage telefonen. Vi ringer tilbage indenfor 24 timer på hverdage.

Email:
hej@astmaallergishoppen.dk
Svar indenfor 24 timer (hverdage).

Drejer din henvendelse om en returnering eller reklamation - se da formularer længere nede ⬇️

Reklamation

Hos Astma Allergi Shoppen har du naturligvis 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du kan klage over fejl og mangler, der viser sig inden for 24 måneder efter købet.

Reklamationsretten dækker fabrikations- og materialefejl, men ikke skader opstået som følge af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

For at vi kan behandle din reklamation hurtigst muligt, beder vi dig udfylde formularen herunder. Vedhæft gerne billeder eller video, så vi bedre kan vurdere sagen.

Når vi har modtaget din henvendelse, vender vi tilbage til dig indenfor 5 hverdage.

TRYK HER FOR AT KOMME TIL REKLAMATIONS FORMULAR

Returnering

Astma Allergi Shoppen yder 14 dages fuld returret, gældende fra den dag du har modtaget dine varer.

Ved brug af returlabel trækkes der automatisk 39,- DKK fra returbeløbet.

  • Udfyld returneringsblanketten. Hele ordrenummeret skal indsættes. Starter med 10...
  • Print den ud. Kan du ikke printe, kan du downloade en QR-kode i stedet, så printer vi den for dig i pakkeshoppen
  • Sæt fragtlabel på kassen du sender varen i
  • Sørg for at der ikke sidder en gammel fragtlabel på kassen
    Indlevér ved en GLS pakkeshop

TRYK HER FOR AT KOMME TIL RETURNERINGS FORMULAR

Når vi har modtaget din returnering refunderer vi pengene indenfor 7 hverdage.

Purchase options
Select a purchase option to pre order this product
Countdown header
Countdown message


DAYS
:
HRS
:
MINS
:
SECS